PKD با فشار خون بالا چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

PKD با فشار خون بالا چگونه آن را درمان

بیماری کلیه پلی کیستیک با فشار خون بالا چگونه آن را درمان کنیم؟ فشار خون بالا یکی از علائم شایع PKD است، کنترل خوبی از آن را برای کاهش سرعت پیشرفت PKD مفید است. بدون کنترل خوب فشار خون بالا بیماری پیچیده تر خواهد شد و سرعت بخشیدن به پیشرفت این بیماری است.
گفته شده است که 4 نفر از 10 نفر مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک خواهد فشار خون بالا که معمولا در 20S خود را ~ 30S رخ می دهد داشته باشد. این حملات 50٪ تا 70٪ از موارد قبل از هر گونه کاهش قابل توجهی در میزان فیلتراسیون گلومرولی در سن متوسط ​​30 سال سن داشتند.
چرا بیمار PKD خواهد فشار خون بالا می شود؟
فشار خون بالا ناشی از PKD است با توجه به خوشه کیست ظلم و ستم به بافت کلیوی نرمال، و سپس در فقدان اکسیژن کلیه، ایسکمی و hypoperfusion کلیه منجر شود. ظلم و ستم دراز مدت از کیست منجر به ایسکمی کلیوی، همانطور که من قبلا گفتم، و منجر به افزایش رنین می دهد. افزایش رنین آنژیوتانسین و در نتیجه برای کوچک رگ های خونی در کلیه ها تشکیل می دهد. فشار خون بالا به عنوان یک نتیجه از تمام کسانی که واکنش های زنجیره ای رخ می دهد. چه چیزی بدتر از، مقدار زیادی از رنین و angiotension تشدید فشار خون بالا راه دور دیگر.
داروهای مربوط به فشار خون بالا
به نظر درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، بسیاری از درمان های فعلی مانند مهارکننده های ACE، مسدود کننده های گیرنده آنژیوتانسین II، این داروها باقی می ماند مواد مخدر بیشتر توصیه می شود برای درمان فشار خون در بیماران مبتلا به PKD. اما اگر شما می خواهید برای حل این مشکل permonatly شما باید این بیماری از ریشه آن در درمان، شما می دانید کیست بزرگ علت اصلی فشار خون بالا است.
در اینجا من پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که یک نوآوری از طب سنتی گیاه چینی، با کمک از این درمان کیست بزرگ را می توان کوچک شدن و مهار را توصیه کند.
اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، شما به انجمن خوش آمدید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: